της απελπισίας…

Ψάχνοντας τη δροσιά σε τάφους
Περιπλάνηση στο άπειρο
Πέτρινα χείλη
Σκαλισμένα απο του θανάτου την απαλότητα
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Θά’μαι όσο μια λάμψη μες στη νύχτα
Όσο μια νύχτα χωρά σε μια λάμψη
Αφού τα λόγια γεννήσουν ενοχές
Αφού οι πράξεις τελειώσουν σε μια ματιά
Όταν ο ψίθυρος γίνει οιμωγή και η σιωπή φτερούγισμα
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Εδώ που η μνήμη διαμορφώνεται, δεν υπάρχει
Είμαι εδώ όταν κλείνω τα μάτια
Ψάχνοντας τη γαλήνη σε ψυχές τσακισμένες
Περιπλάνηση στο πουθενά
Πέτρινα χείλη
Σκαλισμένα απο του θανάτου την απαλότητα
Γυμνές ματιές σε διαδρόμους που σακατεύουν την ύπαρξη
Τα φεγγάρια που δεν αφήσαμε να δακρύσουν
Εδώ τα προσωπεία δεν έχουν αξία
Το αέναο βλέμμα του κενού
Μάτια που δεν συναντήθηκαν
Χείλη που δεν μίλησαν
Λογιστές του θανάτου
Ψάχνοντας κυκλικά το τέλος
Περιπλάνηση στο τίποτα
Πέτρινα χείλη
Σκαλισμένα απο του θανάτου την απαλότητα
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Καταραμένο αερικό που γεμίζει τρύπες τις σοφίες
Ρολόι σπασμένο απο του χρόνου τις δοξαριές
Κερί που λιώνοντας σαρκάζει το σκοτάδι
Κομμάτι σάρκας που αρνήθηκε το σώμα
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Εδώ που το σκοτάδι είναι τραγούδι
Τα λουλούδια αγκάθια
Τα χάδια ικετευτικά
Εδώ που σε φοβισμένες αγκαλιές τρυπώνουν οι ελπίδες
Εδώ που το φως παίρνει το χρώμα των απύθμενων θαλασσών
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Πανί στων σκιών το θέατρο
Φιγούρα που ξετυλίγεται στο χάος
Η αέναη κίνηση του κενού
Ψάχνοντας κυκλικά την αρχή
Περιπλάνηση στην ερημιά
Πέτρινα χείλη
Σκαλισμένα απο του θανάτου την απαλότητα
Σπασμοί νεκρών
Λέξεις άδειες όπως τα γέρικα κουφάρια
των ανεμοδαρμένων κάκτων
Σκέψεις στενές όπως το πρωτοφορεμένο ρούχο
βρεγμένο απο του φόβου το ρυάκι
Μνημεία χωρίς ήρωες
Στάχτες χωρίς φλόγα
Κίνηση βράχου
Είμαι εδώ και είμαι μέσα σας
Ψάχνοντας τις έννοιες στο αντίθετό τους:
Γαλήνη στις τρικυμίες
Έρωτας στο χαλασμό

Σχολιάστε

